Calendar absolvire 2023-2024 (sesiunea specială Februarie 2025)

Programarea candidaților:

https://etti.upb.ro/wp-content/uploads/2025/02/liste-inscrisi-licenta_febr_2025.xlsx

https://etti.upb.ro/wp-content/uploads/2025/02/lista-inscrisi-master_febr_2025.xlsx

Commissions:

https://etti.upb.ro/wp-content/uploads/2025/02/2025_02_24_Comisii_Diploma_Dizertatie_Februarie_2025-1.xlsx

Checkmark button Anti-plagiarism check Verificarea antiplagiat a fost finalizată de către decanat, iar rezultatul acesteia a fost încărcat pe platforma de absolvire sau transmis direct profesorilor coordonatori.

Fountain penSimilarity ratio

  • După analizarea raportului, coordonatorii vor trimite studenților raportul de similitudine, împreună cu eventualele comentarii legate de acesta.
  • Studenții vor încărca raportul, împreună cu celelalte documente, pe platforma de absolvire, în câmpul „Raport de similitudine semnat” din secțiunea „Absolvire iarnă 2025 – Documente”.
  • În versiunea finală a lucrării, studenții vor integra eventualele modificări indicate de coordonator.

Notă: Se va încărca a single document care conține primele două pagini din raportul de similitudine (numele fișierului evaluat și prima pagină a lucrării), precum și paginile relevante de la finalul documentului (ORIGINALITY REPORT & PRIMARY SOURCES).

CameraUrmătoarele documentese nu se încarcă în contul personal:

  1. Dovada de plată a taxei de examen pentru cei care au studiat în regim cu taxă sau repetă examenul de finalizare a studiilor – se trimite prin e-mail la adresa secretariat@electronica.pub.ro
  2. Fișa de lichidare nu mai face parte din documentele pe care le depune studentul la înscriere, deoarece începând cu anul universitar 2019-2020 se completează de către secretariat.
  3. Două fotografii realizate recent, pe hârtie fotografică, color, format 3x4cm. Pentru aceasta aveți la dispozitie trei modalitati:
    • prin poșta română;
    • by express courier;
    • deposit in the metal boxes in the secretariat. 

      Pentru primele două modalități, costurile vor fi suportate de dumneavoastră. Pentru cea de-a treia, se folosesc cele șase cutii metalice din incinta secretariatului, fiecare pentru câte o specializare. Indiferent ce metodă alegeți, vă rugăm să trimiteți sau să depuneți pozele într-un plic pe care să scrieți numele, prenumele, specializarea, iar pe spatele pozelor, de asemenea, să scrieți numele, prenumele și specializarea.

Următoarele termene limită sunt valabile pentru examenul de diplomă/disertație din Februarie 2025:

  • Încărcarea proiectului prefinal PDF – varianta încărcată este cea care va fi verificată antiplagiat:
    • 18.01.2025 – 06.02.2025
  • Înscrierea (online) la secretariat în vederea susținerii în sesiunea de iarnă:
    • 10.02.2025 – 14.02.2025
  • Încărcarea proiectului final PDF, precum și a rezumatului acestuia:
    • 17.02.2025 – 20.02.2025
  • Susținerea în fața comisiei:
    • diplomă: 25.02.2025 – 27.02.2025; Link planificare comisie: (se va anunța)
    • disertație: 25.02.2025 – 27.02.2025; Link planificare comisie: (se va anunța)

Notă 1: Procesul de înscriere se desfășoară online utilizând graduation platform, accesând meniul „Absolvire iarnă 2025” (disponibil doar pentru studenți).

Notă 2: Verificarea antiplagiat va fi realizată de către decanat, iar rezultatul verificării va fi transmis profesorului coordonator.